شناسهٔ خبر: 75757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد

راه‌اندازی سامانه پیگیری مکاتبات اداری برخط

مهابادي معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: سامانه پیگیری مکاتبات اداری اینترنتی در این اداره کل راه‌اندازی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ابوالفضل طلبی مهابادی گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، سیستم رهگیری و پیگیری مکاتبات اداری راه اندازی شد.

وی افزود: تمامی مراجعه کنندگان می توانند پس از ثبتِ نامه های خود در دبیرخانه این اداره کل با دریافت کد رهگیری و رمز رهگیری، با مراجعه به پورتال اداره کل به نشانی http://qom.mrud.ir  در قسمت های پیگیری مکاتبات اداری، گردش نامه خود را مشاهده نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد: در این قسمت با وارد نمودن کد و همچنین رمز رهگیری خود ( که از دبیرخانه دریافت کرده اند) می توانند گردش نامه و مکاتبات خود را مشاهده و پیگیری نمایند.

مهابادی تصریح نمود: این امر با هدف بهبود پاسخگویی، افزایش اعتماد، شفافیت،کاهش فساد اداری،کاهش مراجعات حضوری و تسریع در انجام اقدامات بوده و گامی موثر در راستای توسعه دولت الکترونیک خواهد بود.