شناسهٔ خبر: 75786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

پروژه‌های نیمه تمام بر اساس اولویت تکمیل می‌شوند

پل مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: باید پروژه های نیمه تمام را براساس اهمیت و ملزومات اجتماعی آن اولویت بندی و تکمیل کنیم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم مبارک قدم با حضور در شهرستان تاکستان ضمن دیدار با بهمن طاهرخانی، نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی و طاهری فرماندار شهرستان از پروژه های در دست اقدام این اداره کل در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در این رابطه گفت: با توجه به شرایط موجود و اعتباری که به پروژه ها اختصاص داده شده و بدهی به پیمانکاران متاسفانه پیشرفت اجرای برخی پروژه ها مطلوب نیست.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر و با توجه به منابع مالی که در اختیار داریم بهترین راه حل، اولویت بندی پروژه ها بر اساس اهمیت و ملزومات اجتماعی آن هاست تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

ابراهیم مبارک قدم با بیان این مطلب که ما در حوزه راه و شهرسازی مباحث مهمی مانند شهرسازی، املاک، بازآفرینی شهری و راهسازی را داریم که شهرستان ها نیز با همه این موارد درگیر هستند خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان و همچنین همکاری دستگاه های اجرایی دیگر که ارتباط مستقیم با ما در اجرای پروژه ها دارند، طرح های در دست اقدام را در شهرستان تکمیل کرده و برای رفاه مردم به بهره برداری برسانیم.

لازم به ذکر است که مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و روسای ادارت از پروژه های محور اک به سه راهی شامی شاپ، میدان ورودی نرجه، محور خرم دشت به ضیاءآباد و آب ترش، دسترسی محور ضیاءآباد به اتوبان قزوین زنجان و تقاطع هم سطح فارسجین بازدید کرده و مشکلات و موارد آن ها را مورد بررسی قرار داد.