شناسهٔ خبر: 75840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری چالوس اعلام کرد

اتمام عملیات احداث پل گویتر و طویر چالوس

صفايي رئیس اداره راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای شهرستان چالوس از اتمام عملیات احداث دو دهنه آبرو "گویتر" در محور مرزن آباد - کلاردشت و تعریض و بهسازی یک دهنه آبرو "طویر – تاتر" بخش مرزن آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  ، مهدی صفایی ضمن اعلام این خبراظهار داشت : پل های مذکور به عرض حدود  ۶ متر با هدف کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور احداث شده است .

وی همچنین از پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض و بهسازی یک دهنه پل پردنگون محور مرزن آباد به کلاردشت خبر داد و افزود: میزان هزینه پیش بینی برای تعریض این پل حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰  می باشد و همچنین آسفالت راه روستایی کلاک – پردنگون بخش مرزن آباد بطول تقریبی ۱ کیلومتر و هزینه ای بالغ بر ۳۵۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس خاطر نشان ساخت : حذف نقاط پرحادثه –جداسازی باندهای رفت و برگشت – نصب علائم و تابلوهای ایمنی – خط كشی – نصب گاردریل – نصب حفاظ های بتنی در پرتگاه ها – احداث دیوار ضامن و حائل - گابیون گذاری و.... تنها بخشی از اقدامات و فعالیتهای ایمنی این اداره در سطح محورهای چالوس است.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۴۰۰ کیلومتر مربوط به شهرستان چالوس است.