شناسهٔ خبر: 75999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر خبر داد

فعالیت ۱۱ اکیپ زمستانی راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر

تلاش شبانه‌روزی راهداران استان زنجان جهت برفروبی آزادراه زنجان -قزوین رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر گفت: ۱۱ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات زمستانی در محورهای مواصلاتی شهرستان نیر در حال فعالیت هستند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ، مهدی نجف قلیزاده در بازدید از محور نیر- صائین با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان نیر از دیشب شاهد برف سنگین بود افزود: از همان لحظات اولیه راهداران نسبت به برفروبی، نمک پاشی و تعریض راه‌های اصلی اقدام  کردند و در اسرع وقت تمامی محورها بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه از ۷۰ روستای موجود درحوزه شهرستان نیر فقط یک روستا بنام مجید آباد به دلیل شرایط سخت و صعب العبور بودن راه  مسدود مانده بود گفت: خوشبختانه راه این روستا نیز با تلاش راهداران این شهرستان هم اکنون بازگشایی شده و مردم براحتی در حال تردد هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد و از مردم ورانندگان خواست اگر قصد سفر از این محورهارا دارند حتما خودروی خود را به سیستم گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.