شناسهٔ خبر: 7624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یاسوج ؛

عمليات روكش آسفالت كمربندی پلیس راه اصفهان - شیراز اجرایی شد

بهسازي و روكش آسفالت محور ایرانشهر – خاش معاون راهداری كهگيلويه و بويراحمد از اجرای عمليات روكش آسفالت كمربندی ياسوج از پليس راه اصفهان تا پليس راه شيراز با اعتبار۳۰ ميليارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، علي شير محمدي در این خصوص گفت: با توجه به اينكه اين محور به عنوان يكي از محورهاي شرياني استان  بوده ضروري است توسعه و تعريض و همچنين ايمن سازي آن در اولويت كاري قرار گيرد.

محمدي ضمن تأکید بر حجم بالای ترافیک این محور گفت: بهسازي و اصلاح روكش آسفالت محورها نقش بسزايي در افزايش ايمني آن‌ها دارد که بدین منظور تا كنون عمليات اجراي ۴ كيلومتر از اين محور به پایان رسيده و مابقي در دستور كار قرار دارد.

مدير راهداري استان كهگيلويه و بويراحمد در ادامه گفت: از اين رو اين اداره كل در راستاي برنامه‌ها و اهداف خود در زمينه حفظ و نگهداري رويه راه‌هاي تحت پوشش خود اقدامات گسترده اي را در دستور كار خود داشت كه از جمله آنها می‌توان اجراي آسفالت برای شانه سازي محور ياسوج –سميرم به طول ۹ كيلومتر، اجراي روكش آسفالت كمربندي گچساران به طول ۲ كيلومتر، اجراي لكه گيري محور  ياسوج – اقليد به طول دو كيلومتر و اجراي عمليات خاكبرداري محور ياسوج سميرم به طول ۵۰۰ متر در يك ماه اخير را نام برد./

نظر شما