شناسهٔ خبر: 76518 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا:

ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۹ رجا آغاز به کار کرد

قطار مسافری ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت حمل ونقل ریلی رجا، به منظور برنامه‌ریزی و آماده‌سازی قطارها برای خدمات‌دهی مطلوب به هموطنان گرامی در سفرهای نوروزی، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در اولین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوزوزی این شرکت گفت: افراد و واحدهای شرکت تا آغاز سفرهای نوروزی برای حضور در یک مانور بزرگ ملی به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان برای ایجاد یک سفر ایمن و  راحت تلاش کنند.

 محمد رجبی افزود: استفاده از تجارب گذشته برای بهبود و ارتقای سطح خدمات دهی یکی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه باشد.

وی برگزاری جلسات بازآموزی برای تمام مأموران قطارها از رئیس قطار گرفته تا مأموران خدماتی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت معیشتی کلیه کارکنان و مأموران قطارها که با تدبیر رئیس هیأت مدیره و همکاری واحدهای ذی‌ربط از سال گذشته آغاز شده به طور جدی پیگیری شود.

رجبی با اشاره به ظرفیت‌های بخش سخت افزاری و حوزه‌های تعمیراتی شرکت گفت: با توجه به قراردادهای منعقد شده برای ساخت و بازسازی ناوگان از جمله در شرکت واگن پارس و ظرفیت‌های شرکت نوین صنعت رجا، باید ناوگان شرکت برای جابه‌جایی‌ها در سفرهای نوروزی در آمادگی کامل باشد.

مدیرعامل رجا بحث تأمین قطعات مورد نیاز برای بازسازی‌ها و تعمیرات را مهم ارزیابی کرد و افزود: تمامی تدابیر لازم برای پر بودن انبارهای شرکت در این خصوص باید اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به زیباسازی نمای بیرونی و درونی قطارها اشاره و تأکید کرد: تمهیدات لازم برای برطرف شدن مشکلات مربوط به سیستم‌های صوتی و تصویری قطارها جهت کارکرد مطلوب در نظر گرفته و به شکل ویژه پیگیری شود.