شناسهٔ خبر: 76552 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز تحقیقات در جلسه شورای فنی کرمان تاکید کرد

هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نقش‌آفرینان صنعت قیر و آسفالت/ارتقای کیفیت روسازی راه‌های کشور

محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دستیابی به استاندارد قابل‌قبول در کیفیت روسازی کشور و به ویژه استان پهناور کرمان را دور از دسترس ندانست، با این حال تلاش و مدیریت جهادی در این زمینه را ضروری و اجتناب ناپذیر برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، جلسه شورای فنی استان کرمان با دستور اختصاصی ارتقای کیفی حوزه قیر و آسفالت استان، ۴ دی ماه در استانداری کرمان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست و پس از خیرمقدم آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، تاج الدینی رئیس گروه نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در گزارشی، وضعیت موجود حوزه قیر و آسفالت استان کرمان را تشریح کرد.

در ادامه قدیم سرپرست بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه شورای فنی با دستور اختصاصی ارتقای حوزه قیر و آسفالت، در خصوص تمهیدات و فعالیت های بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در راستای ارتقای روسازی معابر شهری و روستایی راه های کشور به ویژه استان کرمان به ارائه گزارش فنی پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به فعالیت‌های انجام شده در حوزه قیر و آسفالت استان کرمان اعم از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و بازدیدهای دوره‌ای کارخانجات قیر و آسفالت استان، تا سه ماه اول سال ۱۳۹۹ شاهد پیشرفت قابل ملاحظه در حوزه قیر و آسفالت این استان باشیم.

قدیم همچنین خبر بازدید از تمامی کارخانجات قیر و آسفالت استان و همچنین مشاوره فنی لازم را تا پایان دی‌ماه سال جاری اعلام کرد.

شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش مدیریت استان کرمان در راستای ارتقای کیفی روسازی معابر شهری و روستایی، موضوع کیفیت قیر و آسفالت و تاثیر مهم آن را در نحوه روسازی راه‌ها و معابر شهری و روستایی کشور را منحصربه‌فرد برشمرد و خواستار هم افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نقش آفرینان این حوزه از جمله مرکز تحقیقات، ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از یک سو و استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کارخانجات قیر و آسفالت استان کرمان از سوی دیگر شد.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دستیابی به استاندارد قابل قبول در کیفیت روسازی کشور و به‌ویژه استان پهناور کرمان را دور از دسترس ندانست، با این حال تلاش و مدیریت جهادی در این زمینه را ضروری و اجتناب ناپذیر برشمرد.

خاطرنشان می شود در پایان جلسه شورای فنی استان کرمان، با اهدای لوح از سوی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از تلاش های تعدادی از مدیران استانی در حوزه قیر و آسفالت تقدیر شد.

در این جلسه محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه، آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، حاجی‌زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمان، سیدعلیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان، رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان، گلستانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان، عقیل قدیم سرپرست بخش قیر و آسفالت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدحسنی سرپرست دفتر منطقه‌ای جنوب‌شرق مرکز تحقیقات و جمعی از مدیران حوزه فنی و مهندسی استان کرمان حضور داشتند.