شناسهٔ خبر: 76649 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اعلام جزییات دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت

صنعت ساخت جزییات دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت در سه روز برگزاری آن از امروز تا ۱۰ دیماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساخت از امروز ۸ دی ماه آغاز به کار کرد. این کنفرانس و نمایشگاه طی روزهای ۹ و ۱۰ دیماه نیز ادامه خواهد یافت و برنامه افتتاح این کنفرانس و نمایشگاه فردا نهم با حضور مسئولان ارشد وزارتخانه در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

در افتتاحیه این کنفرانس و نمایشگاه، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رییس کنفرانس و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمود محمودزاده معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی‌شهری ایران به ایراد سخنرانی می پردازند.

برنامه‌های امروز ۸ دی ماه دومین نمایشگاه صنعت ساخت شامل کارگاه‌های آموزشی است. موضوعات کارگاه های آموزشی امروز شاملِ طرح و اجرای سازه های مختلط (فولادی، بتنی)، نگاهی به تجربیات دیگر کشورها در سیاستگذاری مقاوم سازی لرزه ای، آشنایی با بهره وری سبر و MFCA در صنعت ساخت و تاب آوری است.

برنامه های فردا ۹ دی ماه علاوه بر افتتاحیه برگزاری دو پنل با موضوعات روش های تولید صنعتی، مصالح و تجارب پروژه های بزرگ، و کاربرد انرژی های نو و تجدیدپذیر در صنعت ساختمان (ساختمان های سبز) است.

در روز پایانی این کنفرانس (۱۰ دی) نیز پنج کارگاه و پنل در نظر گرفته شده است که شاملِ نظامات اداری، حقوقی، قراردادی و بیمه، بهره وری در صنعت ساخت، تامین سرمایه و شناسایی چالش های آن، معماری، شهرسازی و توسعه پایدار، و شهر هوشمند است.