شناسهٔ خبر: 76856 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

سردار سلیمانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با انتشار پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با انتشار پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در  انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.

عزت ،سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی بی شک مرهون ایمان و اعتقاد راسخ،دلاورمردیها و شجاعت بزرگمردانی است که تربیت یافته محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پرورش یافته سیره و مکتب نورانی ایشان هستند و در دفاع از اسلام و اعتقادات و حریم ولایت و مجاهدت برای صیانت از وطن با بهره گرفتن از معارف و مبانی والای برگرفته از این مکتب، از بذل تمام هستی خود و  جان شیرین خود دریغ نداشتهاند.

در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهادت این سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و تنی چند از همراهان ایشان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)،مقام معظم رهبری،خانواده بزرگوار ایشان و عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نماید.

بی شک راه پرافتخار شهیدان بویژه این شهید والا مقام با عزمی راسخ و اراده ای پولادین توسط غیورمردان این مرز و بوم با عزت و اقتدار ادامه خواهد یافت.