شناسهٔ خبر: 76859 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

شهادت هنر مردان خداست

سردار سلیمانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناست شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تورج زنگنه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) طی انتشار پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

وی در ابتدای پیام آورده است،  انالله و اناالیه راجعون، <مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا> برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش به آخر بردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند. 

زنگنه بیان داشت: اینجانب به نیابت از کلیه همکارانم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما"، شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به محضر امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، امام خامنه ایی( مدظله العالی)، مردم شریف ایران و خانواده گرانقدر شهید بزرگوار  تسلیت عرض می‌نمایم.