شناسهٔ خبر: 77102 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد:

حادثه رانندگی اتوبوس مسافربری ۱۹ کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت

تسلیت گزارش های اولیه از جان باختن ۱۹ نفر و مصدومیت ۲۴ نفر دیگر از مسافران اتوبوسی که ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز در محور فیروزکوه محدوده خطیرکوه از محور خارج شد حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نهایت تاسف و تاثر حادثه تلخ تصادف رانندگی در محور فیروزکوه محدوده خطیرکوه که منجر به از دست رفتن جان تعدادی از هموطنان عزیزمان همچنین موجب تالم و حزن تمامی مسئولان و آحاد جامعه شد را تسلیت گفت. 

طبق این گزارش، تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

سانحه مذکور ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز در محور فیروزکوه محدوده خطیرکوه بر اساس خروج از محور این اتوبوس که از مبدا پایانه مسافربری شرق تهران به مقصد کلاله در حرکت بود، روی داد که گزارش‌های اولیه از جان باختن ۱۹ نفر و مصدومیت ۲۴ نفر دیگر از مسافران حکایت دارد.

مسئولان و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این سانحه دلخراش را به خانواده‌های سوگوار و بازماندگان تسلیت عرض کرده، مراتب همدردی خود با بازماندگان این سانحه را اعلام می دارند و از درگاه پروردگار سبحان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر ، شکیبایی و تندرستی مسئلت می کنند.