شناسهٔ خبر: 77724 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

محموله کمک‌های جامعه دریایی و بندری هرمزگان تحویل سیل زدگان جاسک شد/ جلوگیری از بروز خسارت بیشتر به منازل روستاییان با اقدام آتش نشانی بندر شهید رجایی

برنامه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: کمک های انسان دوستانه جامعه دریایی و بندری هرمزگان در قالب سه مرحله از بندر شهید رجایی بارگیری و به مناطق سیل زده شهرستان جاسک ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اله مراد عفیفی پور درباره کمک به سیل زدگان، افزود: علاوه بر وجه نقد ارسالی، محموله ها شامل پتو، غذاهای کنسرو شده، آب معدنی، برنج، زیرانداز و اقلام بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بوده که از بندر شهید رجایی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این محموله ها طی سه مرحله بسته بندی و به منطقه سیل زده جاسک ارسال و برای توزیع در میان سیل زدگان تحویل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاسک شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تشکیل ستادی با محوریت این اداره کل به منظور جلب مشارکت و همراهی شرکت های بخش خصوصی داوطلب، برای کمک رسانی به سیل زدگان منطقه مکران، خاطرنشان کرد: این اقدام خیرخواهانه با همگرایی و همدلی شرکت های فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی نسبت به جامعه محلی صورت گرفت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، عفیفی پور با اشاره به بارندگی های اخیر اظهارداشت: به منظور جلوگیری از خسارت های ناشی از سیل، مرکز آتش نشانی بندر شهید رجایی با ارسال دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی، سه دستگاه موتور پمپ به روستای تیاب خونسرخ و پمپاژ آب بوسیله ۲۸۰ متر شلنگ آتش نشانی از محلات این روستا و انتقال آب به دریا از  بروز خسارت بیشتر به منازل مسکونی روستاییان جلوگیری کرد.