شناسهٔ خبر: 77969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری خبر داد

جذب ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان

ملااحمدی.jpg رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با تلاش و تسهیل سرمایه گذاری در بخش دولت، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، ملیحه ملااحمدی اظهار کرد: استان اصفهان با داشتن ۴۹ مجتمع خدماتی رفاهی از جهت تعداد مجتمع و پراکندگی آن دررتبه اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه  هم اکنون ۵۷ موافقت اصولی فعال در سطح استان وجود دارد، ادامه داد: از این میان ۳۲ مجتمع در حال احداث در مراحل مختلف پیشرفت فیزکی از ده تا ۹۰ درصد و ۲۵ مجتمع  در حال طی مراحل واگذاری زمین و اخذ پروانه ساخت از مراجع ذی ربط هستند.

رئیس اداره سرمایه گذاری و بازرگانی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد:  از آغاز سال سه مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین از جذب سرمایه گذاران جدید و آغاز عملیات اجرایی ۶ مجتمع خدماتی رفاهی جدید،  با پیش بینی ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خبر داد.

ملااحمدی با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان گفت: نصب تابلوهای راهنمای مجتمع های خدماتی راهی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای چهار مجتمع خدماتی رفاهی به منظور شناسایی مجتمع ها و در جهت کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله اقدامات اداره کل در راستای تسهیل امور وکمک به سرمایه گذاران به شمار می آید.

وی همچنین از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال برای انجام پروژه آسفالت راه دسترسی هشت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با هدف کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.