شناسهٔ خبر: 7851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۳۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی دانشکده معماری بوشهر

دانشکده معماری بوشهر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر یکی از پروژه‌های مهم در حوزه مرکز آموزش عالی بوشهراست که برای راه‌اندازی آن ۳۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، فرزاد رستمی با بیان اینکه اعتبارات حوزه راهسازی امسال افزایش می‌یابد، گفت: طرح‌های راهسازی با تامین اعتبارات لازم امسال تسریع می‌یابد به‌گونه‌ای که کارگاه طرح‌های بزرگراهی در نقاط مختلف امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه باند دوم بزرگراه دالکی به کنارتخته بزودی اجرایی می‌شود، افزود: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و با تشکیل کارگاه ساخت این بزرگراه آغاز می‌شود.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال اجرا است افزود: برای اجرای طرح ساخت  دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر ۷ هزار متر مربع اختصاص داده شد که اجرای آن در دو فاز انجام می شود و  فاز نخست آن چهارهزار متر مربع زیربنا دارد.

رستمی با بیان اینکه این دانشکده در بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است، بیان کرد: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که فاز نخست آن مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساخت دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر تاکنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: اکنون برای راه‌اندازی آن ۳۰ میلیارد ریال مصوب شده که نقش مهمی در تجهیز و تکمیل این ساختمان دارد.

نظر شما