شناسهٔ خبر: 7886 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کاشانی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

پروازهای فرودگاه امام ۱۴ خرداد تا ساعت ۱۱:۴۵ انجام نمی‌شود/ خروجی فرودگاه به سمت تهران تا ساعت ۱۶ مسدود است

فرودگاه امام خمینی (ره) رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با بیان اینکه هیچ پروازی در این فرودگاه در تاریخ ۱۴ خرداد از ساعت ۷:۴۵ دقیقه تا ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه انجام نمی‌شود گفت: از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه (۱۴ خرداد) تمامی مسیرهای مسیرهای منتهی به اتوبان تهران - قم به سمت شمال (تهران) از خروجی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) مسدود است.

علی کاشانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: به مناسبت برگزاری مراسم گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد ماه بنا به تدابیر اتخاذ شده از ساعت ۲۴ تا ساعت ۱۶ روز پنجشنبه (۱۴ خرداد) تمامی مسیرهای منتهی به اتوبان تهران - قم به سمت شمال (تهران) از خروجی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مسدود است.

وی افزود: از تمام مسافران، مستقبلان، تمامی سطوح پروازی، کادر پروازی و همکاران شاغل در فرودگاه امام (ره) درخواست داریم مسیرهای جایگزین را برای ورود به فرودگاه انتخاب کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه بین‌المللی امام (ره) ادامه داد: بر اساس اطلاعیه بخش هوانوردی جهت برگزاری با شکوه‌تر مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده در روز پنجشنبه ۱۴ خرداد از ۷:۴۵ لغایت ۱۱:۴۵ هیچ گونه عملیات نشست و برخاست پروازی انجام نمی شود. بنابراین مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه حتما برنامه پروازی خود را چک کنند.

کاشانی تاکید کرد: مسافرانی که بلیت پرواز آنها روز پنجشنبه ۱۴ خرداد است با برنامه ریزی دقیق‌تر و ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابند. /

نظر شما