شناسهٔ خبر: 7914 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به مدت چهار روز ؛

سومین نمایشگاه بین‌المللی دریایی از ۱۶ خرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی گشایش می‌یابد

نمایشگاه دریایی سومین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه ۱۶ خرداد با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران روز شنبه ۱۶ خردادماه از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور وزیر راه شهرسازی افتتاح می‌شود. این نمایشگاه به مدت چهار روز تا سه شنبه ۱۹ خرداد ادامه دارد.

ایران با داشتن پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل و بزرگترین دریاچه جهان و همچنین قرار گرفتن در مهمترین منطقه دریانوردی یکی از کشورهای منحصر به فرد منطقه محسوب می‌شود.

در همین راستا سازمان بنادر و دریانوردی از سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به عنوان مرجع دریایی کشور با مشارکت دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور، سومین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران (کشورهای اسلامی) را با هدف ارتقاء سطح عملی، فناوری و فرهنگی دریایی، ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت حمل و نقل دریایی ایران با حضور نمایندگان برخی کشورهای جهان از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل شبستان مصلی تهران برگزار می‌کند.

بر اساس سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ ایران باید در جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه قرار گیرد که این نمایشگاه فرصتی برای مطرح شدن نام کشور در عرصه تجارت و فن‌آوری دریایی را فراهم می‌کند. /

نظر شما