شناسهٔ خبر: 79142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه خبر داد

حذف سه نقطه حادثه خیز در شهرستان مبارکه

IMG_7354.JPG رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه گفت:  سه نقطه حادثه خیز شهرستان مبارکه با همت و اراده راهداران رفع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، کیوان رحیمی با اشاره به اینکه مبارکه بعد از اصفهان دومین شهرستان بزرگ حمل و نقلی استان اصفهان است، اظهار داشت: در این راستا حذف نقاط پرتصادف در اولویت کاری این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: رفع قوس پیچ آب سنجدی به طول ۷۰۰ متر یا اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان انجام و این نقطه از لیست نقاط پرتصادف استان و کشور حذف شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه از تکمیل احداث زیرگذر فخرآباد با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این زیرگذر ارتباط چندین روستا با مرکز شهرستان را برقرار می کند و از این رو بسیار مهم است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی عملیات اجرایی نصب پل قلعه حکیم گفت: اعتبار این پروژه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مبارکه احداث پل زیرگذر پایانه حمل ونقل کالا مبارکه را از دیگر پروژه های این نهاد اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی سه راهی مجلسی-فولاد-بروجن با مشارکت شهرداری مجلسی و شرکت فولاد مبارکه با نصب ۷۰۰ نیوجرسی، نصب حفاظ ایمنی پایه های روشنایی محور اصفهان-مبارکه و بالعکس، و خط کشی محورهای مواصلاتی این شهرستان از دیگر اقدامات بارز سال جاری این شهرستان محسوب می شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت ۸۸ شرکت حمل ونقل، یک پایانه بار، یک پایانه مسافربری، دو تشکل صنفی حوزه حمل ونقل کالا در این شهرستان، گفت: سالانه ۱۰ میلیون تن کالا از این شهرستان به سراسر کشور جابه جا می شود.