شناسهٔ خبر: 79251 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به منظور مقابله با ویروس کرونا انجام شد

کمک ۱۵ میلیارد ریالی سازمان بنادر به بیمارستان انزلی/خرید ۵ دستگاه ونتیلاتور و ۱۳ مانیتور پیشرفته برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه

حمیدرضا آبایی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از کمک یک و نیم میلیاردی تومانی به بیمارستان انزلی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا آبایی در حاشیه تحویل تجهیزات خریداری شده به بیمارستان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی تعامل بین شهر و بندر را به عنوان یکی از وظایف خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ وجدانی وظیفه خود دانستیم که بخشی از کمبود تجهیزاتی بیمارستان شهید بهشتی را بر عهده بگیریم، افزود: پنج دستگاه  تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خریداری شد که سه دستگاه آن تحویل بیمارستان شد و دو دستگاه دیگر نیز تا دهم فروردین تحویل می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین ادامه داد: ۱۳ دستگاه مونیتور کاملا پیشرفته ۲۸اینچی برای نمایش علایم حیاتی در بالای سر بیمار تامین و تحویل شد که ارزش ریالی این تجهیزات بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد : همگی باید با هم بتوانیم کاری کنیم که با شکست کرونا از این امتحان سربلند خارج شده و هر فرد به سهم خود گام موثری برای مقابله با این ویروس بردارد.