شناسهٔ خبر: 79377 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفا در سقز به بیماران کرونایی اختصاص یافت/ بیمارستان در حال تجهیز است

محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اختصاص بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفا در شهرستان سقز استان کردستان به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هم اکنون بيمارستان شفا در حال تجهیز است.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از پایان رایزنی ها برای تخصیص بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی شفادر شهرستان سقز در استان كردستان به بيماران كرونايي خبر داد.

معاون وزير راه و شهرسازى گفت: با تخصيص بيمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا در استان كردستان به درمان بيماران كرونايى موافقت شده و هم اكنون اين بيمارستان در حال تجهيز براى اين منظور است.

مديرعامل سازمان مجرى ساختمان ها و تاسيسات عمومى و دولتى يادآور شد: بيمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا در سقز از جمله بيمارستان هايى بوده كه توسط سازمان مجرى احداث و در روزهاى پايانى سال ٩٨ افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در روزهای پاياني سال گذشته نیز اعلام کرده بود که بیمارستان  ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است.

بیمارستان های تالش در گیلان، بروجن در چهارمحال و بختیاری و بهشهر در مازندران از جمله بیمارستان هایی هستند که در سال‌ گذشته مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند.

گفتنی است، معاون وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت در سال ۹۸ توسط سازمان مجری خبر داده بود. 

تصاوير بيمارستان ٢٣٥ تختخوابى شفا را اينجا ببينيد