شناسهٔ خبر: 79960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد

لزوم تسریع در روند اجرایی پروژه چهارخطه کبودرآهنگ –قیدار تا هفته دولت

قیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه معاون مهندسی و ساخت اداره کل از روند اجرای پروژه چهارخطه نمودن محور کبودرآهنگ – قیدار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " داریوش حسینی" در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات و هم اندیشی با عوامل اجرایی و مشاور بر لزوم تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید نموده و گفت:تمامی تمهیدات لازم برای زیر بار ترافیک بردن حداقل ۱۲کیلومتر از محور مذکور تا هفته دولت امسال به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: چهارخطه نمودن محور کبودرآهنگ قیدار به طول کلی ۱۶۰ کیلومتر با هدف افزایش ایمنی و کاهش هزینه های حمل و نقل ما بین زنجان و همدان از سال ۸۹ شروع شده است.

وی یادآورشد : ۵۷ کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی استان همدان واقع شده است که تا کنون ۲۴ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده  و ۱۸ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

حسینی در پایان ضمن ابراز امیدواری خاطرنشان ساخت: از این ۱۸ کیلومتر در دست اجرا  ،۱۲ کیلومتر آن شامل ۵.۵کیلومتر کنارگذر و ۶.۵ کیلومتر از مسیر اصلی درسال جاری با پیگیری ها و تلاش و همت پیمانکاران شاغل در این محور به بهره برداری خواهد رسید.