شناسهٔ خبر: 80132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ادامه روند عملیات روکش محور بادرود- کاشان

بادرود -کاشان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۱۲ کیلومتر دیگر از محور بادرود-کاشان تا شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اذعان داشت: محور بادرود جاده ای ترانزیتی است که وظیفه ارتباط کریدور جنوب به مرکز و غرب کشور، پس از گذر از شهرستان کاشان را ایفاد می کند. و با افتتاح و بهره برداری از این محور یکی از نقاط پرتصادف استان مرتفع می شود.  

قاری قرآن با اشاره به اینکه ۱۴ کیلومتر از محور بادرود-کاشان در سال گذشته در دهه مبارک فجر افتتاح و زیر بار ترافیک رفت گفت: ادامه عملیات روکش آسفالت محور بادرود-کاشان در روز پنج شنبه ۹۹/۰۱/۲۸ شروع شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طول مسیر این پروژه ۵۳ کیلومتر است که در محدوده شهر بادرود و کاشان قرار دارد و از این میزان تاکنون ۳۲ کیلومتر آن افتتاح شده و ۱۲ کیلومتر دیگر با پیگیری های انجام شده تا شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.   

همچنین وی گفت : ۹ کیلومتر باقیمانده از این مسیر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حال احداث است و درصورتی که این شرکت اجرای عملیات را تفویض کند اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه عملیات باقیمانده را در دستور کار خود قرار می دهد.  

او در پایان در خصوص هزینه های انجام شده برای این پروژه گفت: اعتبار مورد نیاز برای روکش محو بادرود-کاشان، از محل اعتبارات ملی تامین شده و تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.