شناسهٔ خبر: 80770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به شيوع ويروس كرونا؛

برنامه ملاقات مردمی مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی به صورت ارتباط تلفنی برگزار شد

abak-2-99-ertebat-telephoni.jpg مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفتگوي تلفني با شهروندان، 10 مورد از درخواست هاي مردمي را رسيدگي و دستور اقدامات لازم برای حل و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، قدرت الله ابك با بيان اينكه برنامه ملاقات مردمي مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي كه در راستاي تكريم مردم و صيانت از حقوق شهروندان طي سال گذشته به صورت هر هفته برگزار مي شد، گفت: در سال جديد با هدف جلوگيري از شيوع ويروس كرونا، به صورت تلفني انجام شد.

وی با اشاره به اهداف ملاقات‌های مردمی گفت: گفتگوي بي واسطه با مردم در راستای رهنمودها و توصیه‌های دین مبین اسلام و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در ‏گسترش عدالت و مهرورزی، هفته‌ای یک روز برگزار می‌شود.

 وی نقش ملاقات های عمومی و گفتگوي بي واسطه مسئولان با مردم را در روند حل مشکلات جامعه مهم خواند و افزود: مشکلاتی که در این جلسات به مدیران این مجموعه انتقال می‌یابد در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا حد امکان مشکلات مردم مرتفع شود ضمن این که به این واسطه امکان ارزیابی مدیران و کارمندان مجموعه نیز فراهم می‌شود.