شناسهٔ خبر: 81421 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر مطرح کرد

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر بعد از ۵۲ سال/از سرگیری پروازها به فرودگاه رامسر

محمد اسلامی خنده وزیر راه و شهرسازی از سرگیری پروازها به فرودگاه رامسر را نقطه عطفی در رضایتمندی مردم از خدمات رسانی دولتی دانست و گفت: از هم اکنون همه ۱۶ ایرلاین می‌توانند به فرودگاه رامسر پرواز داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر در استان مازندران ضمن تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور مهار و کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری، اعلام کرد: خداوند را شاکر هستیم که بعد از ۵۲ سال، هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر وارد شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم ایران و شادباش بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر به مردم غرب مازندران و شرق گیلان گفت: از هم اکنون همه ۱۶ ایرلاین می‌توانند به فرودگاه رامسر پرواز داشته باشند که این ها حاکی از آن است که ظرفیت خدمات رسانی بهبود یافته و مردم نسبت به ارایه خدمات مناسب از سوی دولت در خصوص پروازها، رضایتمندی دارند.

وزیر راه و شهرسازی از زحمات تمامی افرادی که مستقیم و غیرمستقیم در بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر نقش آفرینی داشنند از جمله پیمانکار، مسئولان و دست اندرکاران فرودگاه رامسر، استاندار، فرماندار و ... تشکر و سپاسگزاری کرد.

اسلامی یادآور شد: روزهایی بودند که به دلیل موانع پروازی هیچگونه پروازی به فرودگاه رامسر انجام نمی شد و این فرودگاه به شکل تعطیل درآمده بود که به مدد الهی و با کوشش و پشتکار این موانع برداشته شد و هم اکنون این فرودگاه فعال شده است.

وزیر راه و شهرسازی در انتها بار دیگر عید سعید فطر را به تمامی حاضران  در مراسم از جمله سرمایه گذار، ائمه جمعه، فرماندار، استاندار، مجریان طرح، یگان حفاظت و سپاه پاسداران تبریک گفت و از زحمات همگی تشکر کرد.