شناسهٔ خبر: 8173 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

راه‌آهن جمهوری اسلامی ايران برگزار می‌كند؛

نخستين جشنواره فيلم‌های ۱۰۰ ثانيه‌ای (موبايلی)، عكس، داستان كوتاه، كاريكاتور، شعر و ايده‌پردازی

جشنواره ریلی اولين جشنواره فيلم‌های ۱۰۰ ثانيه‌ای، عكس، كاريكاتور، شعر، داستان كوتاه و ايده‌پردازی يادواره هنرمند فقيد استاد مرتضی احمدی همكار خانواده بزرگ راه آهن، به همت دفتر روابط عمومی راه آهن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این شرکت با هدف برقراری تعامل و ارتباط دو سویه با مخاطبان، بهره ‌مندی از نظرات و ایده‌های اصحاب فرهنگ و هنر و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی نسبت به مزایا، ویژگی‌ها و امكانات راه آهن، اولین جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای (موبایلی)، عكس، داستان كوتاه، كاریكاتور، شعر و ایده‌پردازی را با موضوعات راه آهن و سفر، راه آهن و خانواده،  راه‌آهن و محیط زیست، راه‌آهن و ایمنی، راه‌آهن و توسعه و راه آهن و انرژی برگزار می‌كند.

براساس این گزارش متقاضیان به منظور  ارسال آثار خود برای شركت در این جشنواره می‌توانند به دو روش ارسال به دبیرخانه  با نشانی  میدان آرژانتین – ابتدای بزرگراه آفریقا- ساختمان مركزی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران- طبقه نهم غربی- دفتر روابط عمومی- اداره انتشارات و یا پست الكترونیكی جشنوارهrailnashr@rai.ir   و سایت اینترنتی  شركت راه آهن به آدرس www.rai.ir  اقدام كنند .

این گزارش می‌افزاید شرایط شركت دراین جشنواره عبارت است از:

- تمامی آثار ارسالی بایستی دارای مشخصات كامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، شماره ملی، نشانی، تلفن ثابت و همراه باشد.

 - شركت كنندگان می توانند در یك یا چند بخش شركت کنند.

-  آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه یا پیش از این چاپ شده باشند.

-  برگزار كننده حق استفاده از تمامی آثار ارسالی با ذكر نام صاحب اثر را در كتاب، نشریات سازمانی و برگزار‌ی نمایشگاه برای خود محفوظ می‌دارد.

-  آثار ارسالی برگردانده نخواهد شد.

همچنین نحوه‌ ارسال آثار به شرح زیر است:

فیلم‌ها به مدت ۱۰۰ ثانیه در فرمت ام پگ ۴ – ای وی آی – ام پگ۲ و رزولوشن حداقل ۷۲۰ در ۴۸۰ بر روی لوح فشرده به نشانی دبیرخانه جشنواره و در صورت حجم كمتر از ۱۰ مگابایت، از طریق پست الكترونیكی ارسال شود.

عكس‌ها (حداكثر ۳ عكس) در فرمت JPG و اندازه ۲ تا ۳ مگابایت بدون ویرایش ارسال شود. برای هر عكس، یك نام مجزا در نظر گرفته شود.

داستان‌های كوتاه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ كلمه با فرمت پی دی اف ارسال شود. از ارسال مقاله، خاطره و قطعه‌‌ی ادبی به عنوان داستان كوتاه، خودداری شود.

 شعر (كلاسیك، آزاد، طنز و...) با فرمت پی دی اف ارسال شود. محدودیتی در قالب اشعار وجود ندارد.

كاریكاتورها در سایز ۲۱ در ۷/۲۹ رنگی و با فرمت JPG ارسال شود.

 ایده‌های نوین ریلی و یا تبلیغاتی بر روی لوح فشرده در فرمت پی‌دی‌اف به نشانی دبیرخانه و یا پست الكترونیكی جشنواره ارسال شود.

 پایان مهلت ارسال آثار، تاریخ ۱۰/ ۵/ ۱۳۹۴ است و از برگزیدگان جشنواره در مراسمی به مناسبت هفته دولت، شهریور ماه ۱۳۹۴، تقدیر به عمل خواهد آمد./

برچسب‌ها:

نظر شما