شناسهٔ خبر: 81848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمات دولت الکترونیک در اداره کل راه و شهرسازی همدان توسعه خواهد یافت

مراسم انتصاب معاون توسعه همدان2 مراسم تودیع و معارفه معاونت های توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل با حضور مدیرکل راه و شهرسازی ، معاونین و روسای این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این جلسه داریوش حسینی طی حکمی ابلاغ سرپرستی حسین ده محسنی فرد را صادر و برای ایشان موفقیت در امور محوله را آرزو کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات رضا معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بیان کرد: یکی از موارد مهم و مورد توجه در وزارت راه و شهرسازی موضوع پیگیری معیشت پرسنل و احکام آنان است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: با کمک همه همکاران خدمات دولت الکترونیک و غیرحضوری در اداره کل توسعه خواهد یافت زیرا با انجام خدمات دولت الکترونیک ، سلامت اداری حفظ شده و مردم رضایت بیشتری خواهند داشت.

حسین ده محسنی فرد در پایان خاطرنشان ساخت: در خصوص معیشت همکاران ، تلاش فراوانی خواهیم داشت تا همه مشکلات را در چهارچوب مقررات حل و فصل کنیم.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهدا لوح از خدمات رضا معصومی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی و حسین ده محسنی فرد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل منصوب شد.