شناسهٔ خبر: 81926 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

بازدید مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی با حضور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی مرکز بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی با حضور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از برخی توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی این مرکز بازدید به عمل آورد.

مهندس محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و هیات همراه عصر 19 خرداد با حضور در نشستی مشترک با حضور محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سعید بختیاری معاون تحقیقات و فناوری و سمیه امینی‌نسب سرپرست بخش آکوستیک پیرامون توسعه تعاملات و همکاری‌های مشترک علمی و تحقیقاتی با محوریت طرح جامع آکوستیک و الکترو آکوستیک و نظارت بر اجرای طرح مصلی امام خمینی (ره)  بحث و تبادل نظر کردند.

علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی در این دیدار با اشاره به سوابق بسیار خوب همکاری های میان دو مجموعه که منجر به تدوین دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مختلف شده است گفت: چالش صوت و آکوستیک چالش بسیار قابل‌توجهی در صنعت ساخت و ساز کشورمان است و ما در پروژه‌های مهمی همچون سالن مجلس و سالن اجلاس این اهمیت را بیشتر درک کردیم.

وی ادامه داد: مصلی و مسائل آکوستیکی مربوط به آن واقعا یکی از مهمترین دغدغه های ماست و مایلیم تا در این خصوص همکاری بسیار خوبی را با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی داشته باشیم.

شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهذسازی نیز در این دیدار  ضمن تاکید بر توانمندی ‌های مرکز در این حوزه، همکاری مشترک در این حوزه را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و هیات همراه پس از این جلسه با همراهی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از بخش آکوستیک و توانمندی‌های تحقیقاتی این بخش بازدید به عمل آورد.