شناسهٔ خبر: 82044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جشنواره تابستانی غدیر در اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار می شود

رییس اداره ارتباطات قم رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان قم خبر داد: دوره چهارم جشنواره فرهنگی- ورزشی غدیر، ویژه همکاران و فرزندان آن ها در سطح اداره کل با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی رحیمی راد اعلام کرد: در راستای ایجاد فضای شاد و مفرح برای همکاران و با توجه به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی مدارس و فراغت دانش آموزان از تحصیل، جشنواره غدیر ویژه همکاران و طرح اوقات فراغت فرزندان آن ها با رویکرد حفظ سلامتی و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا به زودی کلید خواهد خورد.

وی ضمن بیان این که جشنواره در دو سطح همکاران و فرزندان آن ها برگزار خواهد شد، افزود: تنیس، فوتبال دستی ، والیبال، مچ اندازی و دارت ویژه همکاران و مسابقه خطاطی و نقاشی ویژه فرزندان آن ها از جمله موارد  این جشنواره است.

رحیمی راد در خصوص جزییات این جشنواره توضیح داد: مسابقات تنیس، فوتبال دستی، مچ اندازی و دارت در دو ساختمان مرکزی و شماره یک این اداره کل به صورت مجزا انجام می شود و نفرات برتر هر رشته ورزشی از دو ساختمان، مسابقه نهایی را برگزار خواهند کرد.همچنین برای فرزندان کارکنان، مسابقه نقاشی با عنوان " خود مراقبتی و ویروس کرونا " و مسابقه خطاطی با موضوع "واقعه غدیر" برگزار خواهد شد.

رحیمی راد با بیان این که شروع جشنواره از اول تیر خواهد بود، افزود: همکاران می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقات جشنواره غدیر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۹ به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اطلاع دهند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: پس از اعلام پایان جشنواره، به برندگان و آثار برگزیده همزمان با جشن عید سعید غدیر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.