شناسهٔ خبر: 8208 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

لاهوتی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

افزایش ۴ برابری بودجه قیر راه‌های روستایی

آسفالت راه روستایی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از افزایش چهار برابری بودجه قیر وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این افزایش بودجه به علت عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی بوده است.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با یادآوری برگزاری جلسه کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی از جمله سيدحسين ميرشفيع معاون راه روستايی در روز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه٬ گفت: در این نشست در خصوص میزان تخصیص اعتبارات عمرانی از جمله میزان قیر راه‌های روستایی بررسی و تصمیم‌گیری شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای ۵۰۰ تن قیر به وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شد که این رقم امسال به ۲۴۰۰ میلیارد تومان و برای تهیه دو میلیون تن افزایش یافت. در واقع نمایندگان مجلس به دلیل عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازی در این حوزه٬ این افزایش اعتبار را برای طرح‌های راه روستایی قائل شدند.

وی با تأکید بر اینکه این میزان قیر برای طرح‌های هادی روستایی و پروژه‌های تعریف شده در بودجه است٬ افزود: طبق گزارشات واصله به کمیسیون عمران مجلس، روند کار در دو ماهه ابتدای سال با توجه به میزان اختصاص بودجه رضایت‌بخش بود و کمیسیون عمران مجلس رضایت خود را در این خصوص اعلام کرد.

بائوج لاهوتی یادآور شد: در جلسه کمیسیون عمران که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئيس سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های كشور برگزار شد بر الگو قرار دادن کار وزارت راه و شهرسازی برای سایر دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها تأکید شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: به طور کلی میزان برخورداری استان‌ها نحوه تخصیص اعتبارات و قیر را تعیین می‌کند و در این باره اغلب نمایندگان مجلس چه در خصوص عملکرد سال گذشته و چه امسال رضایت دارند. /

نظر شما