شناسهٔ خبر: 82211 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر خبر داد:

توقف عملیات جست‌وجوی ۲ خدمه مفقود شده شناور بهبهان پس از ۹ روز/ استمرار مذاکره با کشورهای همسایه و رصد دریایی/ از سر گیری عملیات جست‌و‌جو در صورت کشف اثری از مفقودین

نادر پسنده مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت جست‌و‌جوی ۲ خدمه مفقود شده شناور باری « بهبهان» را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان نادر پسنده در مورد آخرین وضعیت جست‌و‌جو دو خدمه مفقود شده شناور باری « بهبهان» که در آب‌های عراق غرق شد،‌ اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌ها، جست‌وجوهای دریایی و محلی و اطلاع‌رسانی به کشورهای همسایه و کشتی‌های عبوری از منطقه جهت جست‌و‌جوی همزمان تا کنون هیچ اثری از دو خدمه مفقود شده بدست نیامده است.

وی ادامه داد: ادامه عملیات جست‌و‌جو توجیه فنی ندارد و پس از ۹ روز عملیات مستمر جست‌وجوی دریایی، عملیات جست‌و‌جو در این رابطه متوقف می‌شود.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: این در حالی است که کماکان مذاکره با کشورهای منطقه و رصد دریایی منطقه هستیم و هرگونه نشانه و اثری از مفقودین دریافت شود مجددا عملیات جست‌و جو در این رابطه از سر گرفته می‌شود.