شناسهٔ خبر: 8250 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

آخرین وضعیت پروژه‌های هسا و مپسا در پرند/ مشکل اصلی واحدهای مسکن مهر عدم نصب اشتراکات است

میرمحمد غراوی معین ویژه شهر جدید پرند با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های هسا و مپسا در این شهر، مشکل اصلی مسکن مهر در پرند را عدم نصب اشتراکات عنوان کرد.

میرمحمد غراوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار واحد مسکن مهر پرند آماده افتتاح است، اظهار کرد: در صورتیکه متقاضیان آورده‌های اعلام شده را پرداخت کنند می‌توانند واحدها را دریافت کنند و متقاضیانی که اقدامی برای پرداخت نکنند در اولویت‌های پایین‌تری قرار می‌گیرند.

وی درباره وضعیت واحدهای مسکن مهر در پروژه‌های هسا و مپسا در شهر جدید پرند گفت: واحدهای آماده هم اکنون در حال تحویل است، حتی در پروژه‌ مپسا واحدهای فاز سه و پنج آماده افتتاح شده است اما وضعیت واحدهای هسا هنوز تعیین تکلیف نشده و برخی مسائل کاری آن باقی‌مانده ولی این واحدها فاز به فاز در مدار افتتاح قرار خواهد گرفت.

به گفته این عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در فاز پنج مپسا بابت ما‌به‌التفاوت هزینه‌های اشتراکات از سوی این شرکت پرداخت شد و  شرکت مپسا مبلغ ۵۵۷ میلیون تومان نیز از متقاضیان برای همین منظور دریافت کرد.

غراوی همچنین درباره وضعیت پروژه‌های مپسا در شهر جدید پرند اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تا ۲۰ مردادماه سال جاری برقراری انشعابات را تحویل دهند تا سه هزار و ۶۳۶ واحد مپسا تحویل داده شود.

معین ویژه پرند با بیان اینکه تمام واحدهای مسکن مهر پرند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، تنها مشکل پیش روی تکمیل این واحدها را عدم نصب اشتراکات عنوان کرد./

نظر شما