شناسهٔ خبر: 82703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم معارفه سرپرست ایستگاه هواشناسی رودسر صورت گرفت

قول مساعد فرماندار رودسر با تخصیص اعتبار برای ایستگاه هواشناسی این شهرستان

انتصاب، اصفهان اسماعیل پور فرماندار رودسر در در مراسم معارفه سرپرست ایستگاه هواشناسی سنوپتیک تکمیلی این شهرستان در مورد تخصیص اعتبار برای اجرای برنامه های عملیاتی هواشناسی رودسر قول مساعد داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان رودسر و با حضور محمد دادرس مدیر کل هواشناسی استان و ديگر روساي دستگاههاي دولتي اين شهرستان برگزار شد ،مدیر اين اداره كل مازیار احمدی کارشناس هواشناسی همدیدی ایستگاه سینوپتیک تکمیلی رودسر را به عنوان سرپرست این ایستگاه به حسین اسماعیل پور فرماندار رودسر معرفی کرد.

در این جلسه که معاون فنی و توسعه شبکه ایستگاهها ، رئیس اداره توسعه ومنابع و همچنین رئیس شبکه پایش هواشناسی گیلان  حضور داشتند ، دادرس در خصوص توسعه شبکه ایستگاهها و انتقال داده به مرکز استان از ایستگاههای خودکار باران سنجی در مناطق  لشکان، شویل و گوسفند گویه که  در نواحی ارتفاعی و دامنه ای این شهرستان قرار دارند، مطالبی را بیان کرد.

این مقام مسؤل همچنین در مورد جانمائی ایستگاه ساحلی در مناطق ساحلی رودسر به عنوان شرقی ترین شهرستان متصل به استان مازندران واهمیت دریافت اطلاعات مربوط به دریا در این نقطه از استان گیلان مواردي را بیان کرد.

در پايان جلسه فرماندار رودسر همچنین در مورد تخصیص اعتبار برای اجرای برنامه های عملیاتی هواشناسی استان در شهرستان رودسر قول مساعد داد.

لازم به ذكر است پيش از مازیار احمدی،  ضیاء نوروز نیا رياست ايستگاه رودسر را به عهده داشت كه به افتخار بازنشستگي نائل گشت.