شناسهٔ خبر: 82946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حكم مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد؛

انتصاب سرپرست جديد اداره راه و شهرسازی شهرستان بينالود و چناران 

entesab17-4-99 (4).jpg مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با صدور حکمی، سرپرست جديد اداره راه و شهرسازی شهرستان بينالود و چناران را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، طي حكمي از سوي قدرت اله اَبَک مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي، سيدحسين حسيني به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بينالود و چناران  منصوب شد.

در بخشی از این حكم آمده است:

"نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان  سرپرست اداره راه و شهرسازي بينالود و چناران منصوب مي شويد. اميد است با استعانت از ايزد متعال، تأسي به اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، فرامين و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، دولت خدمتگزار و اهداف و سياست هاي وزارت راه و شهرسازي در خدمت به مردم شريف ميهن اسلامي، با عنايت و توجه به خط مشي هاي مورد نظر همواره موفق و مويد باشيد."

گفتني است، پيش از اين رضا ناصری‌‌‌تاجور، رياست اداره راه و شهرسازي شهرستان هاي بينالود و چناران را عهده دار بوده است و هم اكنون به سمت سرپرست معاونت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي منصوب شده است.