شناسهٔ خبر: 83173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های طرح ابرار در استان زنجان

طرح ابرار-زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اجرای دو طرح در راه‌های روستایی شامل ابرار و جابر خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار، بخشی از پروژه‌های آغاز شده در قالب طرح ابرار، در سال‌جاری تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استا ن زنجان ،عبدالحسین علی‌اکبری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در بخش راه استان اظهار کرد: وضعیت این پروژه‌ها در شهرستان خدابنده در دیدار نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: ورودی و خروجی قیدار به سمت همدان، دو پروژه به سمت سلطانیه، روکش آسفالت ابهر – قیدار، مطالعه در مورد نقاط پرحادثه در سطح شهرستان به ویژه در شهر سجاس، تعریف پروژه‌های جدید برای این شهرستان و در نهایت بهسازی راه‌های روستایی تخریب شده را از جمله مباحث مطرح شده در دیدار نماینده مردم خدابنده بوده است.

وی از برگزاری جلسه در مورد پروژه‌های مربوط به طرح ابرار خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در قالب این طرح انجام شده است.

علی‌اکبری از آغاز اجرای ۴۲ کیلومتر پروژه در قالب طرح ابرار از سال گذشته خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در سال‌جاری ادامه می‌یابد که در صورت تامین اعتبار برخی از این پروژه‌ها به مرحله آسفالت‌ریزی رسیده است.

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان طرح جابر را دیگر طرح در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: این طرح بیشتر متمرکز بر روی روکش آسفالت در راه‌های روستایی است.

وی ادامه داد: تمرکز اجرای طرح جابر که همان روکش آسفالت در راه‌های روستایی است، بیشتر برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است و اگر راه روستایی بالای ۵۰ خانوار نیازمند به روکش آسفالت نبود، این طرح در روستاهای بالای ۳۰ خانوار عملیاتی خواهد شد.

علی‌اکبری به استقرار تجهیزات پیمانکار پروژه روکش آسفالت زنجان- تبریز در محل اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه سرخه دیزج -گیلوان در حوزه راهداری زنجان از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل است.