شناسهٔ خبر: 83285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ديدار مدیر کل هواشناسی گيلان با شهردار رشت صورت پذيرفت؛

اعلام همکاری شهرداري رشت با هواشناسی گیلان براي اطلاع رسانی و بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات هواشناسی

شهردار رشت شهردار رشت در ديدار با مدیر کل هواشناسی گيلان از دراختیار قرار دادن تلویزیونهای شهری مستقر در مناطق مختلف شهر برای اطلاع رسانی به مردم و همچنین اختصاص صفحه مربوط به اطلاعات هواشناسی در پورتال شهرداری خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، محمد دادرس مدیراين اداره کل به همراه معاونان و رئیس روابط عمومی هواشناسی استان جلسه مشترکی با ناصر حاج محمدی شهردار رشت و محمد حسن عاقل منش رئیس کمسیون فرهنگی شورای اين شهر در محل ساختمان جدید شهرداری شهر رشت برگزار کرد.

  مدیر کل هواشناسی در ابتدا گزارشی از فعالیتهای هواشناسی، توانمندیها وبرنامه های آتی اين اداره كل ارائه و برلزوم آگاهی به موقع و آنلاين مدیران شهری برای مدیریت جاری شهرها وبخصوص کلانشهر تاكيد کرد.

 دادرس با توجه به تغییر الگوی بارشها در چند سال اخیر و با توجه به آمارهای موجود و مطالعات صورت گرفته آگاهی به موقع و به هنگام اطلاعات جوی را برای مدیران شهری و مردم ساکن در این شهر و مراجعان روزانه مردم جهت انجام امور روزمره و همچنین خیل عظیم گردشگران شهر رشت را بسیار مهم قلمداد کرد .

شهردار رشت نیز ضمن تقدیر از خدمات هواشناسی استان گیلان به عموم کاربران و بخصوص شهر رشت تمایل خود را برای دراختیار قرار دادن تلویزیونهای شهری مستقر در مناطق مختلف شهر برای اطلاع رسانی به مردم و همچنین اختصاص صفحه مربوط به اطلاعات هواشناسی در پورتال شهرداری رشت بیان کرد .

شهردار رشت همجنین برتشکیل کار گروه مشترک برای زمینه های بیشتر بهره مندی از خدمات هواشناسی استان و زمینه های همکاری مشترک بين هواشناسی و شهرداري رشت تاكيد کرد.

عاقل منش عضو شورای شهر رشت نیز ضمن قدردانی از خدمات هواشناسی استفاده بیشتر از توانایی هواشناسی و راههای گسترش این همکاری را خواستار شد.