به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان ، ديدار مردمي مدیرکل با هم استانیهای عزیز انجام گرفته و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود پرداختند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با تکریم ارباب رجوع عنوان کرد : فردی که وارد اداره کل می شود باید با آرامش خاطر و رضایت کامل از انجام کار و حسن برخورد همکاران خارج شود و همکاران اداره کل نیز تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات را سرلوحه پاسخگویی قرار داده اند.
داریوش حسینی ضمن تشکر از مردم که با صبر و بردباری در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح می کنند، افزود : خدا را شاکریم که توانسته ایم تا گامی در راستای رفع مشکلات مردم شریف استان برداریم.
وي در پایان خاطرنشان ساخت : موضوعات و درخواست هاي مردمي در اين جلسات مطرح و تلاش مي شود با همفكري و اهتمام ويژه، در راستاي رفع چالش هاي پيش روي شهروندان گام هاي موثري برداشته شود .
لازم به ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا و تسریع در کار ارباب رجوع ، شهروندان جهت ملاقات با مدیر کل می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان فرم مربوط به ملاقات مردمی با مدیر کل را تکمیل و ارسال نمایند.