شناسهٔ خبر: 83491 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید بر ضرورت تسریع در پیشبرد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان

index.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در اجرای طرح اقدام ملی باید با جدیت اقدام کرده و با تعامل و همکاری سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی با سرعت در تکمیل واحدهای طرح اقدام‌ملی عمل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی گفت : هر هفته جلسه ای برای این طرح تشکیل خواهد شد تا مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

مبارک قدم بیان کرد : با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، ادارات کل راه و شهرسازی استانها باید تمام تمهیدات لازم جهت پیشبرد اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین مورد نیاز برای این طرح را فراهم نمایند.

مبارک قدم در این باره گفت: در برنامه ابلاغی طرح اقدام ملی تولید مسکن، هفت سرفصل برای استان‌ها تعیین شده که شامل، اجرای پروژه‌های تولید مسکن در قالب مشارکتی، واگذاری گروهی اراضی در قالب اجاره ۹۹ ساله، واگذاری اراضی به اقشار ویژه، تکمیل واحدهای نیمه تمام در قالب مشارکت، تامین اراضی موضوع تفاهم نامه‌های منعقده، استفاده از تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات صندوق یکم مسکن و توجه به ظرفیت‌های بافت‌های ناکارآمد از طریق فعال نمودن بسته‌های حمایتی است.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح اقدام ملی باید با جدیت اقدام کرده و با تعامل و همکاری سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی با سرعت در تکمیل واحدهای طرح اقدام‌ملی عمل کنیم.