شناسهٔ خبر: 83755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان:

چهار خطه خرم‌آباد- کوهدشت جزو پروژه‌های جهش تولید است

asas.jpg مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: چهار خطه خرم‌آباد- کوهدشت جزو پروژه‌های جهش تولید است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان) رضا خالقی در مورد آخرین وضعیت چهارخطه‌های استان اظهار داشت: بخشی از چهارخطه  و بزرگراه‌های در دست احداث استان از جمله خرم‌آباد- بروجرد، بروجرد- توره  به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه چهار خطه خرم‌آباد- کوهدشت جزو پروژه‌های اولویت‌دار  امسال استان است، افزود: در سفر اخیر مقام عالی وزارت به لرستان مصوب شد که این پروژه جزو پروژه‌های جهش تولید با تخصیص ۱۰۰ درصدی  پیگیری شود و امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید به طور کامل به بهر‌برداری برسانیم.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: هدف سالجاری تکمیل ۱۷ کیلومتر چهار خطه خرم‌آباد- کوهدشت و زیر بار ترافیک بردن این محور است.

خالقی افزود: محور ازنا-شازند یکی دیگر از پروژه‌های استان است که ۱۱ کیلومتر آن خردادماه امسال افتتاح شد و ۷.۵ کیلومتر از سمت لرستان برنامه‌ریزی شده تا آبانماه جاری به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: استان مرکزی نیز ۱۰کیلومتر را تازه شروع کردند و با تامین اعتبار لازم از طریق ماده ۵۶ قول دادند تا پایان  سال به بهره‌برداری برسانند که در مجموع استان منتفع شود و این مهم  به چهارخطه شرق استان اضافه شود.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان بیان داشت: محور دهلیز به نهاوند یکی دیگر از چهارخطه‌های استان است که ۱۱ کیلومتر از این محور مانده و تقریبا سه سال تعطیل بوده است اما از سال گذشته با تعویض پیمانکار کار در حال پیگیری است و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تامین اعتبار به انجام برسد.