شناسهٔ خبر: 83897 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری انجام شد؛

افتتاح سه پروژه بازآفرینی شهری در کردستان

عبوری در سفر به کردستان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان کردستان سه پروژه بازآفرینی این استان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران صبح امروز در سفری یک روزه به منظور بازدید و پیگیری انجام پروژه‌های بازآفرینی شهری استان کردستان وارد سنندج شد.

مدیرکل راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر سنندج از دیگر افراد حاضر در این بازدیدها و افتتاح‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در این سفر یک روزه، افتتاح پروژه بهسازی معابر حسن آباد، بازدید از پروژه اراضی بهاران و پروژه‌های نایسر را در دستور کار دارد.

همچنین افتتاح پروژه پله گذاری معابر شیب‌دار فرجه، بازدید از انبار غله، بازدید از پیاده راه فرهنگی تاریخی آغه زمان، بازدید از خیابان فردوسی، بازدید از پروژه‌های اجرایی ناحیه منفصل "ننله"‌ و افتتاح پروژه پله گذاری معابر شیب دار "تقتقان" از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری به شمار می رود.

گفتنی است،حسین الماسی و حبیب خراسانی معاونان شرکت بازآفرینی شهری ایران و توکلی مدیرکل ذیحسابی و مالی از جمله همراهان معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر هستند.