شناسهٔ خبر: 84241 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در هشتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک تاکید کرد

ارایه تسهیلات به زیان دیدگان ناشی از کرونا/ تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی

شورای هماهنگی حمل ونقل ولجستیک وزير راه و شهرسازي در هشتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک، ضمن دریافت گزارش از عملکرد مدیران در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بر ضرورت پیگیری انجام امورتخصیص تسهیلات به مشمولین زیان دیده ناشی از کرونا در بخش حمل و نقل و تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این صنعت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هشتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی به ریاست محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به دو شکل حضوری و غیرحضوری (ویدئو کنفرانس) طی ساعات ۱۵.۳۰ تا ۱۸ مورخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست تخصصی،شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقلو دبیر شورا، امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، محمد مهدی فاطمی پور رئیس مرکز حراست، میر شفیع مشاور و نماینده وزیر در امور زیر بنایی و طرح های ویژه، باقری مشاور وزیر، اسحاقی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سید قاسم بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی، رستمی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان، بشیرگنبدی مدیر دفتر توسعه امور بین الملل و صادقی  سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به همراه سرکار خانم مهری صفری مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده حضور داشتند.

همچنین عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عاشوری قائم مقام شرکت راه آهن، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد مهدی کربلایی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی و خیراله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقلبه طریق ویدئو کنفرانس در این نشست حضور پیدا کردند.

در ابتدا شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی دستور جلسه را قرائت کرد و از مدیران درخواست کرد تا گزارش عملکردهای خود را به رئیس جلسه و حضار ارایه کنند.

طی این نشست مشورتی، مدیران شرح مبسوطی از فعالیت‌های ۶ ماهه دستگاه های خود را به مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ارایه کرده و طی آن فرصت‌ها و تهدیدهای برآمده ناشی از کرونا را برای حضار برشمردند.  

در این نشستت خصصی، اسلامی به عنوان رئیس جلسه پس از دریافت گزارش ها از سوی مدیران، ضمن مشورت با حضار، دستورات، توصیه ها و راهکارهای لازم را ارایه کرد.

وي در این نشست، علاوه بر دستورات صادره، بر ضرورت پیگیری تسهیلات به شرکت های زیان دیده ناشی از کرونا و تشدید نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در صنعت حمل و نقل کشور تاکید کرد.

هشتمین نشست شورای هماهنگی حمل و نقل و لجستیک وزارت راه و شهرسازی به ریاست محمد اسلامی و حضور مدیران و مشاوران وزارت راه و شهرسازی راس ساعت ۱۵.۳۰ در سالن جلسات وزارتخانه آغاز به کار کرد و پس از دریافت گزارش‌ها و هم‌اندیشی و صدور دستورات مقتضی، ساعت ۱۸ به پایان رسید.