شناسهٔ خبر: 84287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بسته شدن پرونده مسکن مهر قزوین تا چند ماه دیگر

IMG_0750.JPG قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر تا پایان آبان در استان قزوین به اتمام می‌رسد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (قزوین)، مهرآبادی در بازدید از 2  طرح نیمه تمام مسکن مهر در قزوین گفت: در حال حاضر بسته شدن پرونده مسکن مهر قزوین تا چند ماه دیگر ۱۵۰ واحد در مرحله نازک کاری باقی مانده و مقرر شده است تا با کمک راه و شهرسازی به پیمانکار ، این واحد‌ها تا مهر  به اتمام برسد.

وی افزود : همچنین مقرر شد تا  طرح  اجاره ۵ ساله که جزء پروژه‌های اجاره ۹۹ ساله (مسکن مهر) نیست تا ۱۵ آبان به صاحبان آن‌ها تحویل داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از طرح‌های  فاقد متقاضی که  فعال شده و در اختیار مددجویان کمیته امداد است گفت: اجرای این طرح هم تا آبان به پایان می‌رسد.

 

 

مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در این بازدید گفت: در چند سال اخیر موضوع احداث خدمات عمومی و روبنایی و تکمیل زیر ساخت‌های آب و فاضلاب به منظور راحتی بیشتر شهروندان مهرگان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به نیاز خدمات عمومی شهروندان این منطقه  ۵ واحد آموزشی، یک کلانتری، یک مرکز بهداشت، یک کتابخانه و مجتمع تجاری در مرحله اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان به راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: این راه دسترسی، مهرگان را به جاده کورانه و از طریق تقاطع غیر هم سطح به شهر قزوین وصل می‌کند.

مبارک قدم گفت: موضوع برآورد و تهیه نقشه‌های اجرایی آن در مرحله تهیه است که امسال به مرحله عملیات اجرایی‌ می‌رسد.