شناسهٔ خبر: 84409 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از راه ارتباطی هشتجین – سرچم

اردبیل 01 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل از راه ارتباطی هشتجین – سرچم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به همراه استاندار اردبیل ، امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال و معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل از عملیات اجرایی احداث راه ارتباطی هشتجین – سرچم بازدید کردند

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید گفت: احداث راه ارتباطی هشتجین - سرچم بطول ۱۳ کیلومتر در حال اجرا می باشد و عدم تخصیص اعتبارات لازم باعث بروز مشکلاتی در روند عملیات اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ۵ کیلومتر منتهی به هشتجین در برنامه کاری این اداره کل قرار گرفته و بیشتر این محدوده بصورت واریانت جهت اصلاح هندسی جاده موجود می باشد و در این راستا نیز احداث۱۰دستگاه ابنیه فنی و دیوار حائل در نظر گرفته شده و انشاالله با تخصیص اعتبارلازم برای تکمیل ۵ کیلومتر مذکور تا تکمیل زیرسازی پروژه،  قرارداد آسفالت منعقد خواهد شد.

در این بازدید پیمانکار پروژه در خصوص مشکلات اجرایی به جهت پرداخت صورت کارکرد با اسناد خزانه اسلامی و مشکلات نقدینگی در هزینه های جاری کارگاه و تهیه مصالح خواستار حل مشکلات شد.

گفتنی است در این بازدید استاندار اردبیل دستور پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی جهت تسریع در روند اجرای پروژه را صادر نمودند.