شناسهٔ خبر: 84495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفرهاي شهرستاني مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي انجام شد؛

بازديد مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان های خواف و تایباد

سفر مديركل راه و شهرسازي به خواف و تايباد مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي در ادامه سفرهاي شهرستاني خود از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان های خواف و تایباد بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي) قدرت اله ابک در ابتدا به شهرستان خواف سفر کرد و در جلسه رفع مشکلات مربوط به این شهرستان شرکت کرد. 

بنا براين گزارش، ابك در ادامه این سفر  به شهرستان تایباد سفر کرد و به همراه دکتر رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی و سیاح فرماندار شهرستان تایباد از اراضی پیشنهادی طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان‌ جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط ارائه شد.  

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی در ادامه از پروژه های باقیمانده مسکن مهر شهرستان تایباد بازدید کرد و با تعدادی از ساکنین مسکن مهر این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی در ادامه با همراهی معاونین خود در جلسه بررسی مشکلات راه وشهرسازی شهرستان تایباد با حضور دکتر رحیمی نماینده مردم شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی و سیاح فرماندار،شهردار ،بخشدار و سایر مسئولین این شهرستان شرکت کرد که پس از طرح و بررسی مشکلات پروژه های حوزه مسکن و راه و شهرسازی در این شهرستان جهت رفع موانع بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ابک در ادامه همچنین در بازدید سرزده از پروژه های در حال احداث ورودی و خروجی بخش نصرآباد شهرستان تربت جام و کنارگذر تربت جام به تایباد بازديد کرد که در این بازدید مظفری رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام، باخرز و صالح آباد توضیحات لازم را در خصوص روند پیشرفت این پروژه ارائه کرد. 

گفتنی است در این سفر همچنین محمد پارسا معاون مهندسی و ساخت، رضا ناصری معاون مسکن وساختمان و تعدادي از کارشناسان این اداره کل نیز حضور داشتند.