شناسهٔ خبر: 84666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پروژه‌های راه وشهرسازی شهرستان های خوشاب، جوين وجغتای

bazdid-6-6-99 (4).jpeg مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي از پروژه هاي راه وشهرسازي شهرستان های خوشاب، جوين وجغتاي بازديد و مشکلات پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان ها را بررسي كرد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوي)، قدرت الله ابک در ابتدا به شهرستان خوشاب سفر کرد و با خدمتگذار فرماندار و راهنما شهردار خوشاب دیدار و گفتگو کرد.

بنا براين گزارش، ابك در ادامه این سفر به شهرستان جوين وجغتاي سفر کرد و ضمن بازديد از اداره راه و شهرسازی شهرستان جوین با رزاقی اصل رئیس اداره راه وشهرسازی جوین، خوشاب و جغتای دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی در ادامه در جلسه کارگروه مسکن شهرستان جوین كه با حضور عنابستانی نماینده مردم شريف  شهرستان سبزوار و جوین خوشاب و جغتای و داورزن درمجلس شورای اسلامی، جمشیدی فرماندار شهرستان جوین ، رزاقی اصل رئیس اداره راه و شهرسازی خوشاب ،جوین و جغتای و تعدادي از مسوولين اين شهرستان برگزار شد، شرکت کرد.

وي در ادامه از اراضی پیشنهادی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان جوين و پروژه درحال ساخت مجتمع فرهنگی و هنری اين شهر بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات اين شهرستان‌ جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط ارائه شد.  

همچنین درادامه سفر ابک مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی با همراهی معاونین خود در جلسه رفع و پیگیری مشکلات شهرستان جغتای با حضور عنابستانی و دکتر محبی نمایندگان مردم شهرستان سبزوار و جوین خوشاب و جغتای ، داورزن درمجلس شورای اسلامی ، محبی فر فرماندار و قاضی پور شهردار جغتای ،رزاقی اصل رئیس اداره راه و شهرسازی خوشاب ،جوین و جغتای شرکت کرد.