شناسهٔ خبر: 84683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد:

آغاز عملیات تعریض و بهسازی محور شیرگاه _ بابل

محمد نژاد سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آغاز عملیات تعریض و بهسازی محور شیرگاه به بابل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، محسن محمدنژاد ضمن اعلام این خبر افزود : مازندران به دليل شرايط اقليمي و جغرافيايي همواره در فصول مختلف سال گردشگران و مسافران بي شماري را از سرتاسر ميهن عزيزمان پذيرا بوده ، از اين رو محورهاي مواصلاتي اين استان همواره پرحجم و پرتردد است.

وی افزود : از این رو عملیات نگهداری و ایمن سازی محورهای این استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

محمد نژاد در ادامه به آغاز عملیات تعریض محور شیرگاه _ بابل اشاره و اظهار داشت: عملیات تعریض محور شیرگاه-بابل حدفاصل ابتدای بلوار شهری تا سه راهی کلیج خیل بطول تقریبی ۲ کیلومتر و عرض ۵متر آغاز شد.

سرپرست معاونت فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در مورد هدف از اجرای پروژه مذکور خاطر نشان ساخت: با توجه به وجود روستاهای متعدد در منطقه و تردد بالا از محور مذکور ، عملیات تعریض آن با هدف ارتقای ایمنی  و تسهیل در تردد کاربران جاده ای در دستور کار قرار گرفته است.

محمدنژاد گفت: با توجه به این که حمل قسمت اعظمی از محصولات کشاورزی استان از طریق حمل و نقل جاده ای  انجام می شود ، وجود زیر ساخت های مناسب برای تردد ناوگان حمل و نقل ضروری است ، لذا محورهای فرعی و روستایی استان نیازمند نگاه ویژه و توجه بیشتر از سوی مسولین امر هستند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.​