شناسهٔ خبر: 84693 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

آسفالت، روکش و بهسازی ۳ هزار کیلومتر از راه های کشور در هفته دولت / اختصاص ۱۵ هزار میلیارد اعتبار به نوسازی مسیرهای کشور

احمد جمشیدی در هفته دولت امسال۳ هزار کیلومتراز راه‌های کشور، توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آسفالت، روكش و بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد جمشیدی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: برای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۵هزار میلیارد ریال طي سالهاي ۹۸ و ۹۹ تخصیص داده شده است.

 وی  به احداث یا بازسازی پل ابنیه فنی و تقاطع غیر همسطح به تعداد ۲۱۰ کیلومتر و نصب ۹۵ کیلومتر حفاظ بتنی اشاره کرد و افزود: رفع ۱۷۶ نقطه پر حادثه در طول راه ها و افتتاح ۱۰۵ سامانه حمل و نقل هوشمند در هفته دولت از دیگر پروژه های این سازمان است .

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه با بیان اینکه در بخش نوسازی و بازسازی تعداد چهارصددستگاه کامیون ،در بخش ناوگان عمومی کالای کشور نوسازی شده و در بخش راهداری نیز ۲۶ دستگاه ناوگان این بخش نوسازی و بازسازی شده است افزود: از دیگر پروژه‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت می‌توان بهره برداری از ۲۰ واحد مجتمع خدماتی رفاهی تکمیل ۱۳ باب راهدارخانه و ۵ باب پاسگاه پلیس راه کشور و افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی سرو را نام برد.