شناسهٔ خبر: 8489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره واژگونی اتوبوس در محور هراز

حادثه مرگبار سقوط اتوبوس به دره در محور ورسک - اوریم مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: حدود ساعت ۶ بامداد امروز پنجشنبه ۲۸ خرداد یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور هراز دچار سانحه شد.

حيدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره حادثه واژگونی اتوبوس در محور هراز گفت: به دلیل خوا‌ب‌آلودگی راننده یک دستگاه اتوبوس قبل از آمل و قبل از تونل شماره ۹ حدود ساعت ۶ بامداد امروز دچار حادثه شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از نوع ولوو بود که مسافران را از گرگان به تهران منتقل می‌کرد گفت: بر اساس اعلام هلال احمر ۱۰ نفر دچار مصدوم شدند و همکاران ما در صحنه حادثه حضور دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران افزود: مسافران با اتوبوس دیگری به سمت تهران منتقل شدند و مورد خاصی تاکنون گزارش نشده است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل گفته است: «مصدومان از طریق پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر انتقال یافتند و پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال‌احمر در پلور، گزنک، کهرود و یک تیم از آمل، چهار خودروی اورژانس و یک بالگرد ۱۱۵ به این حادثه امدادرسانی کردند و مصدومان به بیمارستان‌ها منتقل شدند. »

پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره وضعیت مصدومان این حادثه ادامه دارد./ 

نظر شما