شناسهٔ خبر: 8490 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد؛

مداوای سرپایی ۴ مصدوم سانحه اتوبوس در محور هراز/ انتقال سایر مصدومان به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل/ اسامی مصدومان

حادثه مرگبار سقوط اتوبوس به دره در محور ورسک - اوریم کشیک مرکز پیام جمیت هلال احمر ساری با بیان اینکه در پی چپ کردن یک دستگاه اتوبوس در محور هراز ۱۲ نفر از مسافران مصدوم شدند گفت: شدت مصدومیت مسافران زیاد نیست ضمن اینکه چهار مسافر به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.

کشیک مرکز پیام جمیت هلال احمر ساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مصدومان حادثه چپ‌ شدن اتوبوس ولوو در مسیر گرگان – تهران قبل از پل شماره ۹ در محور هراز گفت: این اتوبوس حدود ۳۰ مسافر داشت که بعد از چپ کردن ۱۲ نفر از آنها مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومیت مسافران شدید نبود گفت: از ۱۲ نفر مسافرانی که مصدوم شدند تعداد چهار نفر در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و هشت نفر باقی‌مانده با خودروهای امدادی و همچنین یک فروند بالگرد هلال احمر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند. 

این کشیک مرکز پیام جمعیت هلال احمر ساری که منطقه آمل را نیز پوشش می‌دهد اسامی ۱۲ مصدوم این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- حوریا بابایی

۲- یوسف کماج

۳- جعفر جمال شیخی

۴- معصومه محمدطاهری

۵- فاطمه رستمی

۶- میثم جهان تیغ

۷- محمد رقیعی

۸- محمدرضا رقیعی

۹- علی رقیعی

۱۰- زهرا رقیعی

۱۱- فاطمه رقیعی

۱۲- محمد توان‌تارکار

بر اساس این گزارش، حدود ساعت ۶ بامداد صبح امروز یک دستگاه اتوبوس ولوو که تعداد ۳۰ مسافران را از گرگان به تهران منقل می‌کرد قبل از شهرستان آمل و نزدیکی پل شماره ۹ چپ کرده و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، خواب آلودگی راننده را علت این حادثه عنوان کرد./ 

نظر شما