شناسهٔ خبر: 84983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معارفه سر پرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

معارفه سر پرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

میلاد وفادار طی حکمی از سوی عطاءاله اکبری مدیر کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) میلاد وفادار طی حکمی از سوی عطاءاله اکبری مدیر کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل تعیین سد .

 در این مراسم اکبری  اعلام کرد: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع از دید اینجانب بسیار مهم و حیاتی است به گونه ای که اگر این معاونت در انجام وظایف خود تعلل کند تمام ساختار سازمانی آسیب می بیند و لذا توجه به لزوم تربیت نیروی انسانی ماهر باید جهت تربیت مدیران شایسته برای آینده این سازمان توجه و اهتمام ویژه صورت گیرد، نظم و انضباط سر لوحه عملکرد باشد، نظم و انضباط مالی در دستور کار قرار گیرد،  شناسایی افراد مستعد مدیریت و تربیت آن در دستورکار قرار گیرد، تامین معیشت همکاران در اولویت باشد. لذا  از دید اینجانب این معاونت فوق العاده از وظایف مهمی بهره مند است.

مدیر کل در پایان مراسم از زحمات ارزشمند برادر گرامی احمد فتحی در دوران تصدی آن معاونت در انضباط بخشی مالی و توجه خاص به منابع انسانی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.