شناسهٔ خبر: 85062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هجدهمین بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پروژه اقدام ملی تهرانسر مطرح شد:‌

مستقر شدن نمایندگان HSE در هفته جاری در تمامی بلوک های پروژه اقدام ملی تهرانسر / لزوم اجرای صحیح بتن ریزی و پایدارسازی دیوار ها به عنوان یک خط قرمز

ساخت و ساز مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه هجدهمین بازدید خود از پروژه اقدام ملی تهرانسر با فرماندار ، شهردار، امام جمعه و نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه در این نشست ضمن تاکید بر رفع تصرف اراضی ملی رباط کریم با اشاره قرار دادن شهرداران شهرهای استان گفت: درخصوص اعطا پروانه‌ها و ساخت و سازها در محدوده و حریم شهرها مطابق قوانین و مقررات پروانه صادر شود.

وی افزود: در این زمینه باید آگاه بود که با پروانه‌های غیر مجاز اعطا شده با حفظ اصول قانونی و با اجرای احکام رفع تصرف برخورد شود.

محبت‌خواه در این جلسه تصریح کرد: بابت جاده پادگان‌ها باید متوجه بود که طرح جاده‌های فرعی قبلا توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تهیه شده و درخصوص اجرای طرح مذکور و جمع‌آوری تاسیسات لوله آب و برق و گاز باید توسط اداره کل راهداری تهران موارد مربوطه انجام شود که در این زمینه پیگیری‌های لازم به عمل می‌آید.

محبت خواه در بازدید هجدهم از پروژه اقدام ملی تهرانسر گفت: از ابتدای هفته جاری نماینده HSE در راستای حفظ ایمنی کارگران و مهندسان پروژه در تمام بلوک‌های تهرانسر مستقر می‌شود و ناظر اداره کل نیز در پروژه مقیم خواهد شد. در این زمینه همچنان روند حل و فصل مسائل با شهردار منطقه در حال انجام است.

وی با تاکید براینکه سازندگان برنامه زمانبندی‌های جدید را هرچه سریع‌تر تحویل دهند، خاطرنشان کرد: تاکنون روند بتن‌ریزی‌ها مطلوب بوده و پایدارسازی دیواره‌های اطراف گود توسط دستگاه نظارت بررسی می شود چرا که این مهم خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

محبت خواه در پایان متذکر شد: در این زمینه نقشه سازه‌ها و یک نسخه از تمام مستندات و نتایج آزمایشات به صورت جداگانه طی هفته جاری تحویل معاونت مسکن و ساختمان اداره کل می‌شود.