شناسهٔ خبر: 85132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پروژه های شهرستان کوهرنگ

DM2A0799.1.jpg رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور در شهرستان کوهرنگ، از روند اجرای پروژه های این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، در این بازدید که فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مدیران شهرستانی هم حضور داشتند، از پروژه های ساختمان فرمانداری کوهرنگ، سالن تیراندازی چلگرد، سایت اقدام ملی مسکن در چلگرد، کارخانه آسفالت کوهرنگ، ساختمان بخشداری صمصامی و تونل چری بازدید به عمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این برنامه گفت: خوشبختانه پروژه های این شهرستان از روند خوبی برخوردار است و امیدواریم با اختصاص اعتبار مناسب، شاهد تسریع در اجرای آن ها و تکمیل و بهره برداری از این پروژهای سرنوشت ساز باشیم. حسینعلی مقصودی از پیشرفت ۸۵ درصدی ساختمان فرمانداری کوهرنگ خبر داد و افزود: اعتبار سال جاری این پروژه ۲۲ میلیارد ریال می باشد و برای تکمیل کل پروژه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. وی ادامه داد: در حال حاضر فاز اول پروژه شامل سه طبقه و نگهبانی با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در حال اجراست و تکمیل کل ساختمان در فاز بعدی پیش بینی شده است. 

مقصودی همچنین ساختمان بخشداری صمصامی را دارای پیشرفت ۴۰ درصدی خواند و ادامه داد: این پروژه با مساحت کل ۹۵۰ متر مربع در دوطبقه در حال اجراست. نامبرده اعتبار پیش بینی شده سال جاری برای این ساختمان را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل آن، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی به سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری کوهرنگ نیز اشاره کرد و گفت: این سالن چند منظوره که مطالبه بسیاری از ورزشکاران شهرستان نیزمی باشد؛ با سیستم سقف سازه فضایی و پوشش ساندویچ پانل، پیش بینی فضای اداری، رختکن دو تیم، داوران و... با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال ساخت می باشد. وی اعتبار سال جاری این مجموعه را ۲۸ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل را ۴۵ میلیارد ریال دانست.

محور شهرکرد ـ بازفت، تونل چری، سایت طرح اقدام ملی مسکن و کارخانه آسفالت کوهرنگ از دیگر برنامه های بازدید در سفر به شهرستان کوهرنگ بود.